Ціна по запиту
Підшипник 36103К7 - це кульковий радіально-упорний однорядний нероз'ємний елемент, що має скос на внутрішньому кільці з кутом контакту α=12º. Він призначений для сприйняття комбінованого навантаження, яке складається з радіального та осьового. Ця конструкція дозволяє підшипнику ефективно працювати в умовах, де навантаження може змінюватися в різних напрямках. Осьова вантажопідйомність підшипника залежить від кута контакту β, який визначає, як навантаження розподіляється між кульками та доріжкою кочення. Завдяки спеціальному зрізу на одному з кілець, підшипник може вміщати більше кульок одного діаметра, що підвищує його продуктивність. Однак, при дії радіального навантаження, виникає осьова складова, що необхідно враховувати при проектуванні механізмів. Цей тип підшипника може сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується встановлювати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори, які використовуються в конструкції, можуть бути виготовлені з штампованих або масивних кольорових металів, або з поліамідних смол. У високошвидкісних вузлах зазвичай встановлюють підшипники з масивними сепараторами, що забезпечують стабільність і надійність роботи. Підшипники 36103К7 широко використовуються в різних галузях промисловості завдяки своїй здатності витримувати значні навантаження. Вони ідеально підходять для швидкохідних та високоточних механізмів, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші складні механізми. Завдяки своїй конструкції, ці підшипники забезпечують високу точність і надійність роботи, що робить їх незамінними в сучасному машинобудуванні. Використання підшипників 36103К7 дозволяє знизити тертя, підвищити ефективність роботи механізмів і продовжити їхній термін служби. Вони забезпечують стабільність і точність в роботі, що є критично важливим для високошвидкісних застосувань.Підшипник 36103К7.
Опис та особливості
Переваги та застосування