Ціна по запиту
Підшипник 1036902К представляє собою кульковий радіально-упорний однорядний нероз'ємний елемент, який має специфічний зріз на внутрішньому кільці з кутом контакту α=15º. Ця конструкція дозволяє підшипнику сприймати комбіновані навантаження, що включають як радіальне, так і осьове. Осьова вантажопідйомність даного типу підшипників безпосередньо залежить від кута контакту β, який визначає взаємозв'язок між центрами кульок та майданчиком контакту з доріжкою кочення. У порівнянні з традиційними кульковими радіальними підшипниками, конструкція 1036902К дозволяє розміщувати більше кульок однакового діаметра, що підвищує його навантажувальні характеристики. Проте, важливо зазначити, що при дії радіального навантаження на підшипник виникає осьова складова, що вимагає особливої уваги при проектуванні механізмів. Цей підшипник може сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для забезпечення фіксації валу в обидва боки, рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори, що використовуються в даних підшипниках, можуть бути виготовлені як з штампованих кольорових металів, так і з масивних поліамідних смол. Високошвидкісні вузли зазвичай комплектуються підшипниками з масивними сепараторами, які базуються по зовнішньому кільцю. Підшипники 1036902К кулькові радіально-упорні однорядні знайшли широке застосування у різних механізмах, зокрема у швидкохідних та високоточних системах. Вони ідеально підходять для використання в шпинделях шліфувальних верстатів, черв'ячних редукторах та інших пристроях, де необхідно сприймати як радіальне, так і осьове навантаження. Завдяки своїм конструктивним особливостям, такі підшипники забезпечують високу надійність та довговічність, що робить їх важливими компонентами в сучасній промисловості. Їх використання дозволяє підвищити ефективність роботи механізмів, зменшити тертя та знос, що в свою чергу позитивно впливає на загальну продуктивність.Підшипник 1036902К.
Опис та особливості
Переваги та застосування