Ціна по запиту
Підшипники 36311К - це кулькові радіально-упорні однорядні нероз'ємні елементи, які мають спеціальний скос на внутрішньому кільці. Цей скос забезпечує кут контакту α=15º, що дозволяє їм ефективно сприймати комбіноване навантаження: як радіальне, так і осьове. Осьова вантажопідйомність цих підшипників залежить від кута контакту β, який визначає взаємозв'язок між кульками та доріжками кочення. На відміну від традиційних кулькових радіальних підшипників, у конструкції 36311К на одному з кілець є зріз, що дозволяє розмістити більше кульок однакового діаметра. Це забезпечує підвищену міцність та надійність, але також означає, що навантаження передається під певним кутом, що створює осьову складову при дії радіального навантаження. Ці підшипники здатні сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні елементи. Сепаратори підшипників 36311К можуть бути виготовлені зі штампованих матеріалів або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол, що робить їх універсальними для різних умов експлуатації. У високошвидкісних механізмах зазвичай використовують підшипники з масивними сепараторами, які розташовуються по зовнішньому кільцю, що забезпечує додаткову стабільність і надійність роботи. Підшипники 36311К широко використовуються в різних галузях промисловості, зокрема в машинобудуванні, автомобілебудуванні та верстатобудуванні. Вони ідеально підходять для швидкохідних та високоточних механізмів, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші складні конструкції, де важлива точність і надійність. Завдяки своїм характеристикам, ці елементи забезпечують тривалий термін служби та високу продуктивність, що робить їх незамінними в багатьох технологічних процесах. Вони здатні витримувати значні навантаження та працювати в умовах підвищених температур, що робить їх універсальними для різноманітних застосувань.Підшипник 36311К.
Опис та особливості
Переваги та застосування