Ціна по запиту
Підшипники 46106К кулькові радіально-упорні однорядні нероз'ємні зі скосом на внутрішньому кільці з кутом контакту α=26º призначені для сприйняття комбінованого навантаження: радіального та осьового. Ця конструкція дозволяє підшипникам ефективно працювати в умовах, де необхідно одночасно витримувати обидва типи навантажень. Осьова вантажопідйомність цих підшипників залежить від кута контакту β, який визначає взаємодію між кульками та доріжкою кочення. На відміну від звичайних кулькових радіальних підшипників, у моделі 46106К на одному з кілець виконаний зріз. Це дозволяє закладати більше кульок того ж діаметра, що підвищує загальну надійність та продуктивність. Важливо зазначити, що навантаження передається під кутом, що може створювати осьову складову при дії радіального навантаження. Ці підшипники можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Тому для фіксації валу в обидві сторони їх слід встановлювати на два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори, які використовуються в даних підшипниках, виготовляються з штампованих або масивних кольорових металів або поліамідних смол. У високошвидкісних вузлах, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, зазвичай встановлюють підшипники з масивними сепараторами, що базуються на зовнішньому кільці. Підшипники 46106К кулькові радіально-упорні однорядні застосовуються у різних вузлах та механізмах, у тому числі швидкохідних та високоточних, для сприйняття радіального та осьового навантаження. Вони ідеально підходять для шпинделів шліфувальних верстатів, черв'ячних редукторів та інших механізмів, де необхідна висока точність та надійність. Завдяки своїй конструкції, підшипники забезпечують тривалий термін служби та знижують рівень шуму під час роботи. Це робить їх незамінними у виробництві, автомобілебудуванні та інших галузях, де важливі точність і стабільність роботи механізмів.Підшипник 46106К.
Опис та особливості
Переваги та застосування