Ціна по запиту
Підшипник 46310К — це кульковий радіально-упорний однорядний нероз'ємний елемент, який має скоси на внутрішньому кільці з кутом контакту α=26º. Ця конструкція призначена для сприйняття комбінованого навантаження, що включає як радіальне, так і осьове навантаження. Осьова вантажопідйомність підшипника залежить від кута контакту β, що визначає взаємозв'язок між кульками та доріжками кочення. Однією з ключових особливостей цього підшипника є те, що на одному з кілець виконано зріз, що дозволяє закладати більше кульок з однаковим діаметром. Це забезпечує підвищену жорсткість і надійність конструкції. Однак варто зазначити, що при дії радіального навантаження утворюється осьова складова, тому для фіксації валу в обидва боки необхідно використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори підшипників 46310К виготовляються з штампованих або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай встановлюються підшипники з масивними сепараторами, що базуються на зовнішньому кільці, що забезпечує їхню стабільну роботу при великих швидкостях. Ці підшипники широко використовуються в різних механізмах і вузлах, де необхідна висока точність і надійність. Вони ідеально підходять для шпинделів шліфувальних верстатів, черв'ячних редукторів, а також у швидкохідних і високоточних механізмах. Завдяки своїй конструкції, підшипник 46310К здатний ефективно сприймати радіальні та осьові навантаження, що робить його незамінним у багатьох галузях, таких як машинобудування, автомобілебудування та інші промислові сфери. Підшипники 46310К кулькові радіально-упорні однорядні застосовуються у різних вузлах та механізмах, у тому числі швидкохідних та високоточних, для сприйняття радіального та осьового навантаження (шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші).Підшипник 46310К.
Опис та особливості
Переваги та застосування
Області застосування