Ціна по запиту
Підшипник 46320К є кульковим радіально-упорним однорядним нероз'ємним елементом, що має скос на внутрішньому кільці з кутом контакту α=26º. Цей тип підшипника призначений для сприйняття комбінованого навантаження, яке включає як радіальне, так і осьове навантаження. Осьова вантажопідйомність підшипника залежить від кута контакту β, що визначає взаємозв'язок між центрами кульок і місцем контакту кульки з доріжкою кочення. Конструкція підшипника 46320К включає зріз на одному з кілець, що дозволяє закладати більше кульок того ж діаметра, ніж у звичайних кулькових радіальних підшипниках. Це забезпечує підвищену жорсткість і вантажопідйомність, проте навантаження передається під кутом, що формує осьову складову при дії радіального навантаження. Цей підшипник здатен сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори підшипників можуть бути виконані зі штампованих або масивних кольорових металів, а також з поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай використовуються підшипники з масивними сепараторами, що базуються по зовнішньому кільцю. Підшипники 46320К кулькові радіально-упорні однорядні широко використовуються в різних механізмах і вузлах, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші високоточні системи. Їх конструкція дозволяє досягати високих показників продуктивності в умовах складних навантажень. Ці підшипники забезпечують надійність і довговічність роботи, що робить їх незамінними в машинобудуванні та інших галузях промисловості. Підшипники 46320К кулькові радіально-упорні однорядні застосовуються у різних вузлах та механізмах, у тому числі швидкохідних та високоточних, для сприйняття радіального та осьового навантаження (шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші).Підшипник 46320К.
Опис та особливості
Переваги та застосування
Області застосування