Ціна по запиту
Підшипник 26312К - це кульковий радіально-упорний однорядний нероз'ємний елемент, що має скоси на зовнішньому та внутрішньому кільцях, з кутом контакту α=40º. Ця конструкція дозволяє йому сприймати комбіновані навантаження, як радіальні, так і осьові. Осьова вантажопідйомність підшипника значною мірою залежить від кута контакту β, який визначає взаємодію між кульками та доріжками кочення. Особливістю даного підшипника є те, що на одному з кілець виконаний зріз, що дозволяє закладати більше кульок одного діаметра. Це забезпечує підвищену жорсткість і надійність конструкції. Проте, при дії радіального навантаження, виникає осьова складова, що вимагає особливої уваги при монтажі. Підшипники 26312К здатні сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Для забезпечення фіксації валу в обидва боки, необхідно встановлювати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори для цих підшипників можуть бути виготовлені з штампованих або масивних кольорових металів, а також з поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай встановлюють підшипники з масивними сепараторами, що базуються по зовнішньому кільцю. Підшипники 26312К мають ряд переваг, які роблять їх незамінними в багатьох галузях. Вони забезпечують високу точність, надійність та зносостійкість, що є критично важливим для швидкохідних механізмів. Ці підшипники широко використовуються в шпинделях шліфувальних верстатів, черв'ячних редукторах та інших високоточних вузлах, де необхідно сприймати як радіальні, так і осьові навантаження. Області застосування підшипників 26312К включають автомобільну, машинобудівну, а також інші промислові сектори, де потрібна висока продуктивність та надійність. Завдяки своїм характеристикам, ці підшипники здатні витримувати значні навантаження, що робить їх ідеальними для використання в складних умовах експлуатації.Підшипник 26312К.
Опис та особливості
Переваги та застосування