Ціна по запиту
Підшипники 1036914 кулькові радіально-упорні однорядні нероз'ємні зі скосом на зовнішньому кільці з кутом контакту α=12º (виконання 36000) призначені для сприйняття комбінованого навантаження: радіального та осьового. Ці елементи конструкції забезпечують високу ефективність роботи у різних умовах експлуатації. Осьова вантажопідйомність підшипників залежить від кута контакту β, що є кутом між площиною центрів кульок і прямою, яка проходить через центр кульки і середину майданчика контакту кульки з доріжкою кочення. Важливо зазначити, що на відміну від кулькових радіальних підшипників, у цій конструкції на одному з кілець виконаний зріз, що дозволяє закладати у підшипник більше кульок того ж діаметра. Однак, при дії на підшипник радіального навантаження утворюється осьова складова, що потребує особливої уваги при проектуванні механізмів. Підшипники можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидві сторони їх слід встановлювати на два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори цих підшипників виконують штампованими або масивними кольорових металів або поліамідних смол. У високошвидкісних вузлах зазвичай встановлюють підшипники з масивними сепараторами, що базуються по зовнішньому кільцю, що забезпечує їх надійність та тривалість експлуатації. Підшипники 1036914 кулькові радіально-упорні однорядні застосовуються у різних вузлах та механізмах, у тому числі швидкохідних та високоточних, для сприйняття радіального та осьового навантаження. Вони ідеально підходять для шпинделів шліфувальних верстатів, черв'ячних редукторів та інших механізмів, де необхідна висока точність і надійність. Завдяки своїй конструкції, підшипники забезпечують стабільну роботу навіть за високих навантажень, що робить їх незамінними у сучасному машинобудуванні. Їх застосування дозволяє значно підвищити ефективність роботи обладнання та зменшити витрати на обслуговування.Підшипник 1036914.
Опис та особливості
Переваги та застосування