Ціна по запиту
Підшипник 36109 - це кульковий радіально-упорний однорядний нероз'ємний елемент, що має скос на зовнішньому кільці з кутом контакту α=12º. Цей підшипник призначений для сприйняття комбінованого навантаження, яке включає в себе як радіальне, так і осьове. Осьова вантажопідйомність підшипника залежить від кута контакту β, який визначає взаємозв'язок між центрами кульок і майданчиком контакту кульки з доріжкою кочення. Особливістю конструкції є те, що на одному з кілець виконано зріз, що дозволяє розміщувати більше кульок того ж діаметра. Це підвищує ефективність роботи підшипника, проте навантаження передається під кутом, що створює осьову складову при дії радіального навантаження. Важливо зазначити, що підшипники можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Для забезпечення фіксації валу в обидві сторони, необхідно встановлювати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори підшипників 36109 виготовляються з штампованих або масивних кольорових металів або поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай використовують підшипники з масивними сепараторами, які розташовані по зовнішньому кільцю. Підшипники 36109 знаходять широке застосування в різних галузях промисловості, зокрема у швидкохідних та високоточних механізмах. Вони ідеально підходять для використання в шпинделях шліфувальних верстатів, черв'ячних редукторах та інших пристроях, де необхідно сприймати радіальне та осьове навантаження. Завдяки своїй конструкції, ці підшипники забезпечують високу надійність та тривалий термін служби, що робить їх незамінними у багатьох сферах. Підшипники 36109 кулькові радіально-упорні однорядні застосовуються у різних вузлах та механізмах, у тому числі швидкохідних та високоточних, для сприйняття радіального та осьового навантаження (шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші).Підшипник 36109.
Опис та особливості
Переваги та застосування
Області застосування