Ціна по запиту
Підшипник 36113 – це кульковий радіально-упорний однорядний елемент, який вирізняється своєю надійністю та високою продуктивністю. Ці підшипники мають особливу конструкцію, що дозволяє їм сприймати комбіновані навантаження: радіальне та осьове. Завдяки скосу на зовнішньому кільці з кутом контакту α=12º, вони здатні ефективно працювати в умовах високих навантажень та швидкостей. Осьова вантажопідйомність підшипників залежить від кута контакту β, що визначає, як навантаження розподіляється між кульками та доріжками кочення. Однією з ключових особливостей цих підшипників є наявність зрізу на одному з кілець, що дозволяє розміщувати більше кульок того ж діаметра, ніж у звичайних кулькових радіальних підшипниках. Це забезпечує підвищену жорсткість конструкції. Однак важливо зазначити, що підшипники 36113 здатні сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Для фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані підшипники. Підшипники 36113 знаходять своє застосування в багатьох галузях, включаючи машинобудування та автомобільну промисловість. Вони ідеально підходять для швидкохідних механізмів, таких як шпинделі шліфувальних верстатів та черв'ячні редуктори. Завдяки своїй конструкції, ці підшипники забезпечують стабільну роботу навіть за високих швидкостей, що робить їх незамінними у виробництві високоточних механізмів. Сепаратори підшипників 36113 можуть бути виконані з різних матеріалів, таких як кольорові метали або поліамідні смоли. У високошвидкісних вузлах зазвичай використовують підшипники з масивними сепараторами, що базуються по зовнішньому кільцю, що підвищує їхню надійність та довговічність. Підшипники 36113 кулькові радіально-упорні однорядні застосовуються у різних вузлах та механізмах, у тому числі швидкохідних та високоточних, для сприйняття радіального та осьового навантаження (шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші).Підшипник 36113.
Опис та особливості
Переваги та застосування
Області застосування