Ціна по запиту
Підшипник 36306 є кульковим радіально-упорним однорядним нероз'ємним елементом, який має скос на зовнішньому кільці з кутом контакту α=12º (виконання 36000). Цей тип підшипника призначений для сприйняття комбінованого навантаження, що включає як радіальне, так і осьове навантаження. Осьова вантажопідйомність підшипника залежить від кута контакту β, що визначає взаємодію між кульками та доріжкою кочення. Однією з ключових особливостей є те, що на відміну від звичайних кулькових радіальних підшипників, у конструкції 36306 на одному з кілець виконано зріз, що дозволяє закладати більше кульок одного діаметра. Це забезпечує підвищену жорсткість та надійність підшипника, проте при цьому навантаження передається під кутом, що створює осьову складову при дії радіального навантаження. Варто зазначити, що дані підшипники можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Для забезпечення фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори, які використовуються у цих елементах, можуть бути виготовлені зі штампованих або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай встановлюються підшипники з масивними сепараторами, що базуються по зовнішньому кільцю. Підшипники 36306 кулькові радіально-упорні однорядні мають широкий спектр застосування в різних механізмах та вузлах. Вони ідеально підходять для використання у швидкохідних та високоточних системах, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші механізми, де необхідно сприймати як радіальне, так і осьове навантаження. Цей тип підшипників забезпечує високу точність та надійність роботи, що робить їх незамінними в промисловості, де важлива стабільність та довговічність. Завдяки своїй конструкції, підшипники 36306 здатні витримувати значні навантаження, що робить їх ідеальними для використання в умовах високих швидкостей та навантажень.Підшипник 36306.
Опис та особливості
Переваги та застосування