Ціна по запиту
Підшипник 36310 — це кульковий радіально-упорний однорядний нероз'ємний елемент, який має спеціальний зріз на зовнішньому кільці. Цей підшипник призначений для сприйняття комбінованого навантаження, яке складається з радіального та осьового. Кут контакту α=12º забезпечує оптимальну роботу підшипника в умовах, коли на нього діють різні типи навантажень. Осьова вантажопідйомність даного підшипника залежить від кута контакту β, що визначає, наскільки ефективно підшипник може передавати навантаження. Завдяки конструкції, в якій на одному з кілець виконаний зріз, можливо закладати більше кульок одного діаметра, що покращує його характеристики. Однак, слід врахувати, що при радіальному навантаженні утворюється осьова складова, яка може впливати на роботу підшипника. Цей елемент може сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується встановлювати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори, що використовуються в підшипниках 36310, можуть бути виготовлені зі штампованих або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай застосовують підшипники з масивними сепараторами, що базуються по зовнішньому кільцю. Підшипники 36310 користуються популярністю в різних галузях промисловості завдяки своїй надійності та ефективності. Вони широко використовуються в швидкохідних та високоточних механізмах, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші складні вузли, де важливе сприйняття як радіального, так і осьового навантаження. Завдяки своїм конструктивним особливостям, ці підшипники забезпечують високу продуктивність та тривалий термін служби, що робить їх ідеальним вибором для застосування в умовах підвищених вимог до точності та надійності. Використання таких підшипників у механізмах дозволяє зменшити тертя, підвищити ефективність роботи та знизити ризик поломок.Підшипник 36310.
Опис та особливості
Переваги та застосування