Ціна по запиту
Підшипник 36109К6 є кульковим радіально-упорним однорядним нероз'ємним елементом, який має скос на зовнішньому кільці з кутом контакту α=15º. Ця конструкція дозволяє ефективно сприймати комбіноване навантаження, що включає як радіальне, так і осьове. Осьова вантажопідйомність даного підшипника безпосередньо залежить від кута контакту β, що визначає ефективність передачі навантаження між кульками та доріжками кочення. Цей підшипник має особливу конструкцію, в якій на одному з кілець виконаний зріз, що дозволяє закладати більше кульок одного діаметра. Це забезпечує підвищену жорсткість і надійність в роботі. Однак важливо зазначити, що навантаження передається під кутом, що створює осьову складову при дії радіального навантаження. Підшипники 36109К6 можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори цих підшипників можуть бути виготовлені з штампованих або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай застосовують підшипники з масивними сепараторами, що розміщуються по зовнішньому кільцю, що забезпечує їх стійкість до зношування та підвищує термін служби. Підшипники 36109К6 широко використовуються в різних галузях, зокрема в механізмах, які потребують високої точності та швидкості. Вони ідеально підходять для шпинделів шліфувальних верстатів, черв'ячних редукторів та інших високонавантажених вузлів. Завдяки своїй конструкції та матеріалам, ці підшипники забезпечують стабільну роботу навіть в умовах підвищених навантажень і швидкостей. Серед інших переваг можна виділити високу зносостійкість, що продовжує термін служби, а також простоту в установці та обслуговуванні. Завдяки своїй універсальності, підшипники 36109К6 можуть бути використані в різних промислових секторах, що робить їх незамінними елементами в багатьох механізмах.Підшипник 36109К6.
Опис та особливості
Переваги та застосування