Ціна по запиту
Підшипник 176107 – це кульковий радіально-упорний однорядний підшипник з роз'ємним внутрішнім кільцем, що має чотириточковий контакт. Ця конструкція дозволяє сприймати комбіновані навантаження: як радіальні, так і осьові. Осьова вантажопідйомність підшипника залежить від кута контакту β, який визначає співвідношення між площиною центрів кульок та лінією, що проходить через центр кульки і точку контакту з доріжкою кочення. На відміну від традиційних кулькових радіальних підшипників, у моделі 176107 на одному з кілець виконаний зріз, що дозволяє вмістити більше кульок того ж діаметра. Це забезпечує підвищену жорсткість конструкції, але також призводить до того, що радіальне навантаження викликає осьову складову. Важливо пам'ятати, що ці підшипники можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Для фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори, що використовуються в підшипниках 176107, виконуються з штампованих або масивних кольорових металів, а також з поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай застосовуються підшипники з масивними сепараторами, що розташовані по зовнішньому кільцю. Ця модель підшипника є ідеальним рішенням для використання в різних механізмах, зокрема у швидкохідних та високоточних системах. Підшипники 176107 широко застосовуються в шпинделях шліфувальних верстатів, черв'ячних редукторах та інших пристроях, де необхідно сприймати як радіальні, так і осьові навантаження. Завдяки своїй конструкції та матеріалам, ці підшипники забезпечують високу надійність і тривалий термін служби, що робить їх незамінними у сучасній промисловості. Підшипники 176107 кулькові радіально-упорні однорядні застосовуються у різних вузлах та механізмах, у тому числі швидкохідних та високоточних, для сприйняття радіального та осьового навантаження (шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші).Підшипник 176107.
Опис та особливості
Переваги та застосування
Області застосування