Ціна по запиту
Кулькові радіальні однорядні підшипники 184008/1,5 набули найбільшого поширення в машинобудуванні. Вони відрізняються простотою конструкції, мають невисоку вартість, можуть сприймати радіальну та значні осьові навантаження. Ці підшипники здатні працювати при чисто осьовому навантаженні, яке може досягати до 50% статичного вантажопідйомності. Вони також добре функціонують при перекосі кілець на кут трохи більше 3°, а збільшений радіальний зазор може становити до 10°. Проте важливо зазначити, що перекоси можуть погіршити роботу підшипника, викликати вібрацію та знижувати ресурс його експлуатації. У порівнянні з іншими типами підшипників, ці моделі відрізняються найменшим моментом тертя, що робить їх ідеальними для використання в різних механізмах. Підшипники 184008/1,5 із захисними шайбами з одного або обох сторін слід використовувати в умовах, де є ризик забруднення, оскільки вони забезпечують додатковий захист від пилу та бруду. Сепаратори кулькових радіальних підшипників виготовляються з тонколистової сталі, а в деяких випадках – з латуні. Для покращення характеристик використовують корончасті сепаратори, виготовлені з поліамідних смол, які забезпечують надійність і довговічність. Великогабаритні моделі, призначені для роботи при високих частотах обертання, мають масивні сепаратори, що базуються на бортах зовнішніх кілець. У таких випадках використовують матеріали, як пластмаси, бронзи, латуні та алюмінієві сплави. Ці підшипники ідеально підходять для жорстких двоопорних валів, де прогин під дією зовнішніх сил не викликає надмірного кутового обертання осі валу. Вони також використовуються в механізмах з відстанями між оправами L<10d, де d – діаметр валу. Підшипники 184008/1,5 широко застосовуються в коробках передач верстатів, передачах автомобілів і тракторів, редукторах, електродвигунах малої та середньої потужності, а також у роликах конвеєрів та інших механізмах, що працюють на високих частотах обертання.Підшипник 184008/1,5.
Опис та особливості
Переваги та застосування