Ціна по запиту
Кулькові радіальні однорядні підшипники 1840084 набули найбільшого поширення в машинобудуванні. Вони відрізняються простотою конструкції, мають невисоку вартість, можуть сприймати радіальну та значні осьові навантаження. Цей підшипник може працювати при чисто осьовому навантаженні до 50% статичного вантажопідйомності. Задовільно працюють при перекосі кілець на кут трохи більше 3°, а збільшеному радіальному зазорі - до 10°. Однак перекоси погіршують роботу підшипника, викликають вібрацію та знижують ресурс його роботи. У порівнянні з іншими типами підшипників, цей варіант відрізняється найменшим моментом тертя. Підшипники 1840084 із захисними шайбами з одного або обох сторін використовують при роботі в незабруднених або слабко забруднених приміщеннях з метою захисту робочої зони підшипника від пилу та бруду. Сепаратори кулькових радіальних підшипників штампують із тонколистової сталі, а в деяких випадках - з латуні. Широко застосовують корончасті сепаратори із поліамідних смол, які забезпечують надійність і тривалість роботи. Великогабаритні підшипники, а також призначені для роботи при високих частотах обертання, мають масивні сепаратори, базування яких проводиться по бортах зовнішніх кілець. Для таких підшипників використовують різноманітні матеріали, такі як пластмаси, бронзи, латуні, алюмінієві сплави та інші. Жорсткі двоопорні вали, прогин яких під дією зовнішніх сил не викликає надмірного кутового обертання осі валу щодо осі отвору, є ідеальним місцем для використання цього підшипника. Вали з відстанями між оправами L<10d, де d - діаметр валу, також підходять для цього типу підшипників. Вони застосовуються в коробках передач верстатів, передачах автомобілів і тракторів, редукторах, електродвигунах малої та середньої потужності, роликах конвеєрів та різних механізмах з високою частотою обертання.Підшипник 1840084
Опис та особливості
Переваги та застосування