Підшипник 184009/2,5.

Підшипник 184009/2,5 - ідеальне рішення для машинобудування. Простота конструкції, надійність та низький момент тертя.
  • Діаметр отвору внутрішнього кільця: 2.5 мм.
  • Діаметр отвору внутрішнього кільця.1: 7 мм.
  • Діаметр наружного кільця: 8.5 мм.
  • Наявність: Є в наявності
  • Виробник: ДПЗ
  • SKU: 51/2186
Наявність: Є в наявності

Ціна по запиту

Повний опис продукту

Підшипник 184009/2,5.

Опис та особливості

Кулькові радіальні однорядні підшипники 184009/2,5 набули найбільшого поширення в машинобудуванні. Вони відрізняються простотою конструкції, мають невисоку вартість, можуть сприймати радіальну та значні осьові навантаження. Ці підшипники здатні працювати при чисто осьовому навантаженні - до 50% статичного вантажопідйомності. Вони також демонструють задовільну продуктивність при перекосі кілець на кут трохи більше 3°, а також за збільшеного радіального зазору - до 10°. Проте варто зазначити, що перекоси можуть погіршити роботу підшипника, викликати вібрацію та знижувати ресурс його експлуатації. У порівнянні з іншими типами підшипників, вони відрізняються найменшим моментом тертя, що робить їх ідеальними для багатьох застосувань.

Підшипники 184009/2,5 із захисними шайбами з одного або обох сторін використовуються в незабруднених або слабко забруднених приміщеннях для захисту робочої зони підшипника від пилу та бруду. Сепаратори цих підшипників штампують із тонколистової сталі, а в деяких випадках - з латуні. Широко застосовують корончасті сепаратори із поліамідних смол, які забезпечують надійність та довговічність. У випадках, коли йдеться про великогабаритні підшипники або підшипники, призначені для роботи при високих частотах обертання, використовують масивні сепаратори, які базуються по бортах зовнішніх кілець. Як матеріал у таких випадках можуть використовуватися пластмаси, бронзи, латуні, алюмінієві сплави та інші матеріали.

Переваги та застосування

Підшипники 184009/2,5 знайшли своє застосування у різних галузях промисловості, зокрема в машинобудуванні, автомобілебудуванні та виробництві електродвигунів. Вони ідеально підходять для жорстких двоопорних валів, де прогин під дією зовнішніх сил не викликає надмірного кутового обертання осі валу щодо осі отвору. Ці підшипники також використовуються у валах з відстанями між оправами L<10d, де d - діаметр валу. Вони є невід'ємною частиною коробок передач верстатів, передач автомобілів і тракторів, редукторів, електродвигунів малої та середньої потужності, а також роликів конвеєрів та різних механізмів з високою частотою обертання.

Специфікація

Загальна

Позначення, По ГОСТу
184009/2,5, №
Діаметр отвору внутрішнього кільця, d
2.5, мм.
Діаметр отвору внутрішнього кільця.1, D
7, мм.
Діаметр наружного кільця, D1
8.5, мм.
Ширина підшипника, B
2.5, мм.
ширина упорного борта, B1
0.7, мм.
координата монтажной фаски, r
0.3, мм.
Вага, m
0.0006, кг

Додаткова

Підшипник 184009/2,5 має діаметр внутрішнього отвору 2,5 см та здатний витримувати значні навантаження. Використовується в різних механізмах, де важлива точність та надійність. Застосування в автомобільній промисловості, електродвигунах та інших сферах робить його універсальним вибором для багатьох виробництв.
Зазначені характеристики можуть змінюватися в залежності від виробника та умов експлуатації. Рекомендується уточнити деталі перед покупкою.

Відгуки покупців

    Поки що немає відгуків.

Залишити відгук

Меню