Підшипник 1840097.

Підшипник 1840097 - ідеальне рішення для машинобудування. Висока надійність, простота конструкції та доступна ціна.
  • Діаметр отвору внутрішнього кільця: 7 мм.
  • Діаметр отвору внутрішнього кільця.1: 17 мм.
  • Діаметр наружного кільця: 19 мм.
  • Наявність: Є в наявності
  • Виробник: ДПЗ
  • SKU: 51/2191
Наявність: Є в наявності

Ціна по запиту

Повний опис продукту

Підшипник 1840097

Опис та особливості

Кулькові радіальні однорядні підшипники 1840097 набули найбільшого поширення в машинобудуванні. Вони відрізняються простотою конструкції, мають невисоку вартість, можуть сприймати радіальну та значні осьові навантаження. Цей тип підшипника забезпечує високу надійність і довговічність, що робить його ідеальним вибором для різноманітних промислових застосувань.

Підшипники 1840097 можуть працювати при чисто осьовому навантаженні до 50% статичного вантажопідйомності. Задовільно працюють при перекосі кілець на кут трохи більше 3°, а збільшеному радіальному зазорі до 10°. Однак перекоси погіршують роботу підшипника, викликають вібрацію та знижують ресурс його роботи, тому важливо дотримуватись рекомендацій щодо монтажу.

У порівнянні з іншими типами підшипників, дані моделі відрізняються найменшим моментом тертя, що забезпечує економічність в експлуатації. Це дозволяє зменшити витрати на енергію та підвищити ефективність роботи обладнання.

Підшипники 1840097 із захисними шайбами з одного або обох сторін використовують при роботі в незабруднених або слабко забруднених приміщеннях з метою захисту робочої зони підшипника від пилу та бруду. Це підвищує їхню надійність та продовжує термін служби.

Сепаратори кулькових радіальних підшипників штампують із тонколистової сталі, а в деяких випадках - з латуні. Широко застосовують корончасті сепаратори із поліамідних смол. І ті, й інші сепаратори зазвичай базуються на тілах кочення, що забезпечує стабільність та рівномірність роботи підшипника.

Великогабаритні підшипники, а також призначені для роботи при високих частотах обертання, мають масивні сепаратори, базування яких проводиться по бортах зовнішніх кілець. Як матеріал у цьому випадку використовують пластмаси, бронзи, латуні, алюмінієві сплави та інші сучасні матеріали, що підвищують їхню міцність та надійність.

Переваги та застосування

Цей тип підшипників ідеально підходить для жорстких двоопорних валів, прогин яких під дією зовнішніх сил не викликає надмірного кутового обертання осі валу щодо осі отвору. Вони також використовуються в валах з відстанями між оправами L<10d, де d - діаметр валу. Підшипники 1840097 часто знаходять своє застосування в коробках передач верстатів, передачах автомобілів і тракторів, редукторах, електродвигунах малої та середньої потужності, роликах конвеєрів та різних механізмах з високою частотою обертання.

Специфікація

Загальна

Позначення, По ГОСТу
1840097, №
Діаметр отвору внутрішнього кільця, d
7, мм.
Діаметр отвору внутрішнього кільця.1, D
17, мм.
Діаметр наружного кільця, D1
19, мм.
Ширина підшипника, B
5, мм.
ширина упорного борта, B1
1.2, мм.
координата монтажной фаски, r
0.5, мм.
Вага, m
0.0051, кг

Додаткова

Підшипник 1840097 має радіальний і осьовий тип навантаження, що дозволяє використовувати його в різних механізмах. Він виготовлений з якісних матеріалів, що забезпечує тривалий термін служби. Максимально допустимий кут перекосу - 3°, а радіальний зазор - до 10°. Підшипник підходить для роботи в умовах з невеликим забрудненням, завдяки захисним шайбам. Застосовується в коробках передач, редукторах та електродвигунах.
Всі характеристики підшипника можуть змінюватись в залежності від умов експлуатації. Рекомендується ознайомитись з інструкцією перед використанням.

Відгуки покупців

    Поки що немає відгуків.

Залишити відгук

Меню