Підшипник 840039.

Підшипник 840039 - це кульковий радіальний підшипник, що відзначається надійністю та довговічністю. Ідеально підходить для використання в різних механізмах.
  • Діаметр отвору внутрішнього кільця: 9 мм.
  • Діаметр отвору внутрішнього кільця.1: 30 мм.
  • Діаметр наружного кільця: 32.5 мм.
  • Наявність: Є в наявності
  • Виробник: ДПЗ
  • SKU: 51/2158
Наявність: Є в наявності

Ціна по запиту

Повний опис продукту

Підшипник 840039

Опис та особливості

Кулькові радіальні однорядні підшипники 840039 набули найбільшого поширення в машинобудуванні. Вони відрізняються простотою конструкції, мають невисоку вартість, можуть сприймати радіальну та значні осьові навантаження. Ці підшипники ідеально підходять для використання в різних механізмах, де потрібна надійність і довговічність.

Підшипники 840039 можуть працювати при чисто осьовому навантаженні - до 50% статичного вантажопідйомності. Задовільно працюють при перекосі кілець на кут трохи більше 3°, а збільшеному радіальному зазорі - до 10°. Однак перекоси погіршують роботу підшипника, викликають вібрацію та знижують ресурс його роботи. Важливо дотримуватися рекомендацій щодо монтажу та експлуатації для забезпечення максимальної ефективності.

У порівнянні з іншими типами підшипників, вони відрізняються найменшим моментом тертя, що робить їх ще більш привабливими для використання в різних галузях. Підшипники 840039 із захисними шайбами з одного або обох сторін використовують при роботі в незабруднених або слабко забруднених приміщеннях з метою захисту робочої зони підшипника від пилу та бруду.

Сепаратори кулькових радіальних підшипників штампують із тонколистової сталі, а в деяких випадках - з латуні. Широко застосовують корончасті сепаратори із поліамідних смол. І ті, й інші сепаратори зазвичай базуються на тілах кочення, що забезпечує їхню високу ефективність. Великогабаритні підшипники, а також призначені для роботи при високих частотах обертання, мають масивні сепаратори, базування яких проводиться по бортах зовнішніх кілець.

Переваги та застосування

Жорсткі двоопорні вали, прогин яких під дією зовнішніх сил не викликає надмірного кутового обертання осі валу щодо осі отвору, є ідеальним середовищем для використання цих підшипників. Вали з відстанями між оправами L<10d, де d - діаметр валу, також можуть виграти від використання підшипників 840039. Вони застосовуються в коробках передач верстатів, передачах автомобілів і тракторів, редукторах, електродвигунах малої та середньої потужності, роликах конвеєрів та різних механізмах з високою частотою обертання.

Специфікація

Загальна

Позначення, По ГОСТу
840039, №
Діаметр отвору внутрішнього кільця, d
9, мм.
Діаметр отвору внутрішнього кільця.1, D
30, мм.
Діаметр наружного кільця, D1
32.5, мм.
Ширина підшипника, B
10, мм.
ширина упорного борта, B1
2.5, мм.
координата монтажной фаски, r
1, мм.
Вага, m
0.035, кг

Додаткова

Підшипник 840039 має просту конструкцію, що дозволяє йому витримувати значні радіальні та осьові навантаження. Використання якісних матеріалів, таких як сталь та поліамід, забезпечує довговічність та ефективність. Цей підшипник може працювати в умовах з невеликим забрудненням, завдяки захисним шайбам. Його застосування охоплює широкий спектр механізмів, від автомобільних передач до промислових редукторів.
Всі характеристики підшипника 840039 можуть змінюватися в залежності від виробника та умов експлуатації. Рекомендується ознайомитися з технічними даними перед покупкою.

Відгуки покупців

    Поки що немає відгуків.

Залишити відгук

Меню