Ціна по запиту
Підшипники 436102 кулькові радіально-упорні здвоєні, зовнішні кільця яких звернені один до одного різними торцями, мають кут контакту α=12º. Ця конструкція призначена для сприйняття комбінованого навантаження: радіального та осьового. Осьова вантажопідйомність цих елементів залежить від кута контакту β, що визначає взаємодію між кульками та доріжкою кочення. Завдяки специфічному дизайну, підшипники здатні витримувати значні навантаження, що робить їх ідеальними для використання в різноманітних механізмах. На відміну від традиційних кулькових радіальних підшипників, у конструкції 436102 на одному з кілець виконаний зріз, що дозволяє закладати більше кульок того ж діаметра. Це забезпечує підвищену жорсткість та надійність, проте передача навантаження між кільцями відбувається під кутом, що створює осьову складову при дії радіального навантаження. Важно зазначити, що ці підшипники здатні сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори підшипників 436102 виготовляються з штампованих або масивних кольорових металів, а також поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, зазвичай використовують підшипники з масивними сепараторами, які базуються по зовнішньому кільцю, що забезпечує їх стабільність і міцність в умовах підвищених навантажень. Підшипники 436102 кулькові радіально-упорні однорядні використовуються в різних вузлах і механізмах, зокрема в швидкохідних та високоточних системах. Вони ідеально підходять для сприйняття радіального та осьового навантаження, що робить їх незамінними у шпинделях шліфувальних верстатів, черв'ячних редукторах та інших механізмах, де потрібна висока точність і надійність. Завдяки своїй конструкції, ці підшипники забезпечують тривалий термін служби та високу продуктивність, що робить їх популярними в промисловості.Підшипник 436102.
Опис та особливості
Переваги та застосування