Ціна по запиту
Підшипники 466311 кулькові радіально-упорні здвоєні, зовнішні кільця яких звернені один до одного різноіменними торцями, мають кут контакту α=36º. Ця конструкція призначена для сприйняття комбінованого навантаження: як радіального, так і осьового. Осьова вантажопідйомність підшипників залежить від кута контакту β, що є кутом між площиною центрів кульок і прямою, яка проходить через центр кульки та середину майданчика контакту кульки з доріжкою кочення. На відміну від кулькових радіальних підшипників, у конструкції 466311 на одному з кілець виконаний зріз, що дозволяє закладати у підшипник більше кульок того ж діаметра. Це забезпечує підвищену надійність і міцність. Однак, варто зазначити, що навантаження від одного кільця до іншого передається під кутом, тому при дії радіального навантаження утворюється осьова складова. Ці підшипники можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Для фіксації валу в обидві сторони рекомендується встановлювати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори підшипників виконуються штампованими або масивними з кольорових металів або поліамідних смол. У високошвидкісних вузлах зазвичай використовують підшипники з масивними сепараторами, які базуються по зовнішньому кільцю. Підшипники 466311 кулькові радіально-упорні однорядні мають широкий спектр застосування в різних механізмах. Вони використовуються в швидкохідних та високоточних вузлах, включаючи шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та багато інших. Завдяки своїй конструкції, ці підшипники забезпечують високу точність, надійність і довговічність в експлуатації. Їх можна застосовувати у промисловості, машинобудуванні та автомобільному секторі, де важливі якості, такі як стійкість до навантажень і зносостійкість.Підшипник 466311.
Опис та особливості
Переваги та застосування