Ціна по запиту
Підшипники 366140 кулькові радіально-упорні здвоєні, зовнішні кільця яких звернені один до одного вузькими торцями, мають кут контакту α=36º. Ці елементи призначені для сприйняття комбінованого навантаження: як радіального, так і осьового. Осьова вантажопідйомність даних підшипників залежить від кута контакту β, який є кутом між площиною центрів кульок і прямою, що проходить через центр кульки та середину майданчика контакту кульки з доріжкою кочення. На відміну від звичайних кулькових радіальних підшипників, конструкція 366140 має зріз на одному з кілець, що дозволяє закладати більше кульок того ж діаметра. Це підвищує ефективність роботи підшипника, проте навантаження від одного кільця до іншого передається під кутом, що призводить до виникнення осьової складової при дії радіального навантаження. Варто зазначити, що підшипники можуть сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку. Тому для фіксації валу в обидві сторони їх слід встановлювати на два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори цих підшипників виконані з штампованих або масивних кольорових металів або поліамідних смол. У високошвидкісних вузлах зазвичай використовуються підшипники з масивними сепараторами, що базуються по зовнішньому кільцю. Підшипники 366140 кулькові радіально-упорні однорядні знаходять широке застосування у різних вузлах та механізмах. Вони ідеально підходять для швидкохідних та високоточних систем, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори та інші механізми, що потребують сприйняття радіального та осьового навантаження. Завдяки своїй конструкції, ці підшипники забезпечують високу надійність та тривалий термін служби, що робить їх незамінними в багатьох галузях промисловості.Підшипник 366140.
Опис та особливості
Переваги та застосування