Ціна по запиту
Підшипники 366310 кулькові радіально-упорні здвоєні, які відрізняються особливою конструкцією, створені для сприйняття комбінованого навантаження: як радіального, так і осьового. Зовнішні кільця цих підшипників звернені один до одного вузькими торцями, що забезпечує їхню ефективність у роботі. Кут контакту α=36º є важливим параметром, що визначає можливості підшипника в умовах різних навантажень. Осьова вантажопідйомність залежить від кута контакту β, що впливає на розподіл навантаження між кульками та доріжками кочення. Ця конструкція дозволяє закладати більше кульок одного діаметра, що підвищує загальну жорсткість підшипника. Важливо зазначити, що навантаження передається під кутом, що може створювати осьову складову при дії радіального навантаження. Підшипники здатні сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидва боки рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори підшипників 366310 виконуються з різних матеріалів: штамповані або масивні, з кольорових металів чи поліамідних смол. У високошвидкісних механізмах зазвичай встановлюють підшипники з масивними сепараторами, що базуються по зовнішньому кільцю, що забезпечує їхню надійність та довговічність у роботі. Підшипники 366310 кулькові радіально-упорні однорядні знайшли своє застосування у багатьох сферах промисловості. Вони використовуються в швидкохідних та високоточних механізмах, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори, а також у різноманітних промислових агрегатах, де важлива стабільність та надійність роботи. Їхня здатність сприймати комбіновані навантаження робить їх ідеальними для використання в умовах, де можливі коливання навантаження. Завдяки своїй конструкції та матеріалам, підшипники забезпечують тривалий термін служби та високу продуктивність, що робить їх популярними серед фахівців у галузі машинобудування.Підшипник 366310.
Опис та особливості
Переваги та застосування