Ціна по запиту
Підшипник 366408 є кульковим радіально-упорним здвоєним елементом, що відрізняється своїм унікальним дизайном. Зовнішні кільця цих підшипників звернені один до одного вузькими торцями, що дозволяє підвищити їхню ефективність у сприйнятті навантажень. Кут контакту α становить 36º, що забезпечує можливість сприйняття комбінованого навантаження: як радіального, так і осьового. Осьова вантажопідйомність підшипників залежить від кута контакту β, який визначає взаємодію між кульками та доріжкою кочення. Ця конструкція має перевагу у порівнянні з традиційними кульковими радіальними підшипниками, адже на одному з кілець виконано зріз, що дозволяє розміщувати більше кульок того ж діаметра. Однак важливо зазначити, що навантаження передається під кутом, що створює осьову складову при дії радіального навантаження. Підшипники здатні сприймати осьове навантаження лише в одному напрямку, тому для фіксації валу в обидві сторони рекомендується використовувати два різноспрямовані однорядні підшипники. Сепаратори підшипників 366408 виготовляються з різних матеріалів, таких як штамповані кольорові метали або поліамідні смоли. У високошвидкісних механізмах зазвичай використовуються підшипники з масивними сепараторами, що базуються на зовнішньому кільці, що забезпечує надійну роботу в умовах підвищених швидкостей. Підшипники 366408 широко використовуються в різних галузях промисловості завдяки своїй універсальності та надійності. Вони ідеально підходять для швидкохідних та високоточних механізмів, таких як шпинделі шліфувальних верстатів, черв'ячні редуктори, а також в інших складних механізмах, де необхідна висока точність і стабільність роботи. Завдяки своїй конструкції, ці підшипники забезпечують тривалий термін служби та знижують ризик поломок, що робить їх ідеальним вибором для промислових застосувань.Підшипник 366408.
Опис та особливості
Переваги та застосування